Uncategorized

Byfest……

Jeg har været til byfest.

Det er hvert år den sidste weekend i maj. Min farfar sagde altid, at det var for at så kunne folk nå at bruge al deres løn de lige havde fået…

Vi var deroppe fredag aften.

Far var sulten og da der var bøf ad libitum så spiste vi der.

Det var rigtig fint, ud over at far klagede over at det tog for lang tid at få bøf nr 2,3,4 og 5

Vi møde også et par stykker vi kendte, bla en af de søde sundhedssygeplejerske.

Kommentarer lukket til Byfest……