Dag 13 i sommerferien
Mor og far er ved at gøre sig klar til morgenmaden, imens leger jeg med mine vådservietter og passer godt på mor og fars taske og kamera.

Traditionen tro, så startede vi med dejlig morgenmad.
Far tog nogle billeder af morgenmaden, så kan I lige se hvor dejlig mad vi fik 🙂









Vi ville have vores bord i dag, så vi kom tidlig og satte os i kø.

I dag havde de fået melon igen, mums.




På gangen holdte der en flot bil, denne måtte jeg altså lige prøve.

Vi gik en morgentur i gammel Skagen, for mor og far sagde jeg var træt, men jeg vil ikke sove…jeg vil lege med mors taske.

Tænderne driller, stadig ikke sket ændring med dem 🙁 godt at jeg kan gnave i min kop.

Jeg er slet ikke træt, det er bare hyggeligt at tage tæppe på…

Skal lige lege lidt med fødderne…

Okay, jeg er træt…

En gåtur bag Krøgers…






Jeg overgiver mig…

På turen tilbage til hotellet gik der en skorstensfejer med høj hat og det hele.


Det blæste mere igen i dag, og det var en kold vind. Det var lige før mor og far skulle have haft en bluse på. Det var ca 22grader, og i resten af danmark var man over de 30 på denne dag.

Da jeg vågnede gik vi til hotellet, her fik jeg lidt kold stegt kylling. Dejlig mad 🙂

Mor og far ville gerne tage lidt billeder af mig, så jeg sad i sengen og legede lidt mens de tog billeder.





Herefter kørte vi en tur på havnen. Jeg tog en lur igen og Mor og far skulle lige kigge i Pier One en gang til, denne gang fandt far en rigtig fin skjorte. Her er han ved at ringe til bedstemor 🙂

Der var kommet et stort krydstogtskib ind, så vi gik en tur derud og kiggede.




Jeg sov stadig og mor og far var blevet lidt småsultne og fik lidt let mens de kiggede ud over havnen.

Jeg var stadig træt men vågnede, så vi prøvede at køre en tur i bilen, men jeg ville bare hjem og lege i stedet.
Mor prøvede ihærdigt at få mig til at sove da vi kom på hotellet, men det gad jeg ikke 🙂
Mor begyndte at pakke lidt, for i morgen skulle vi hjem til Ringsted.
Til aften ville vi spise på hotellet, men det var ikke muligt at bestille plads, så vi satte os ud i pejsestuen og ventede på at vi kunne få et bord.

Vi fik et bord lidt over 18, og så skulle der spises…
Jeg fik min egen Skagen fisk, kulmule, mums.


Mor og far delte en ret der hed Ristet kammuslinger á la nage med krydderurtesalat. Den var mor helt vild med.

Far fik fiskesuppe herefter.

Mor fik Skagen fisk, den ville jeg også gerne have 🙂 meeeennnn måtte erkende kunne ikke spise mere.

Jeg var nu blevet såååååå træt….
Klokken var 19.22, og status er således.



