sommerferie 2021,  Tivoli

Dag 20 i sommerferien 2021

Jaaaaaa i dag vækkede fra mig og sagde vi skulle i Tivoli. Jubiiiiiiiii

Vi køre tidligt så vi var der kl 1030. De åbnede først kl 11. Da vi kom var der allerede lang kø

Vi fik en masse ture uden at stå i kø. Det var bare så fedt.

Her er lidt billeder