Dag 25 i sommerferien 2024
Jeg troede at dagen skulle være lige så kedelig som de seneste dag, hvor far og mor bare roder rundt.
Men så spurgte far og mor om jeg ville i Tivoli, Knuthenborg eller Bonbon land.
Jaaaaa jeg vil i bonbon land. Jaaaaa
Har aldrig været i Bonbon land før

























































































































Herefter kørte vi til Bilka, for at få en lactosefri is, men desværre deres ismaskine var gået i stykker 🙁
Da vi kom hjem kørte vi til Imerco og købte nogle nye drikkedunke til skole.
Herefter kiggede vi efter en ny badedragt til mor og jeg. Desværre var der ikke nogen. Men der var en god bluse som jeg kunne bruge til dans 🙂 Det var også et lege opnåede, hvor jeg lavede en Victoria speciel imens mor betalte 🙂




Herefter hyggede Karla og jeg, mens far og mor kiggede på hvordan far vil kunne lave områder hvor alle vores ting kunne stå på loftet når Clever (forhåbentlig) i morgen får sat ladere. Op til den nye bil – ID Buzz aka Buzzy aka Cutie pie 😉
