Dag 7 i sommerferien. Torsdag
Jubii en ren hyggedag hvor jeg bare er i nattøjet og hygger hjemme i sommerhuset 🙂 det er rigtig ferie.
Men det var også lidt hård, for mor skulle til frisør og have en Victoria Special…




Heldigvis fik jeg lidt tid til at lege lidt selv…

Derefter læste jeg og spillede forskellige spil med mor og far…


Pausetid – gaming mens mor lavede to do lister.
Jeg har store planer om hvordan vores hjem og især mig værelse skal se ud, så mor er i gang med flere lister til at holde styr på det hele 🙂

Mor kørte ned med den lånte cykel mens far og jeg blev hjemme og så Tour de France og game.

Mor kom forbi en butik der havde vinter der ville passe til mit nye værelse. Taakkk mor.

Mor og jeg spillede lidt inden aftensmaden.




Vi tog en aftentur. Her mødte vi Jan på Ruths hotel – jeg kunne ikke huske ham, for det er 5 år siden, men han kunne huske mig 🙂
Det er fint på Ruths hotel.




Så kom vi til stranden. Jubiii



Jeg lavede lidt formality på stranden med sten og tog nogle flotte billeder med fars kamera.
Herefter stod mor i kø til is mens jeg tog nogle billeder med min og mors telefon 🙂








På vej hjem hørte vi Lyse nætter, men den gjorde mig træt. Så far fandt en godmorgen sang i stedet – YMCA, den skal vi høre igen i morgen tidlig 🙂 den var sjov.
Vi kørte forbi havnen på vej hjem.


Der var næsten fyldt op på havnen. Vi ser igen i morgen om der er fuldt helt op der 🙂



