Dag 7 i vores ferie
Endelig….. nu skal vi til Skagen.
Jeg vågnede ved 530 tiden, det samme gjorde far.
Vi kikkede lidt ud af vinduet, det var rigtig flot.

Efter vi havde spist morgenmad, satte vi kursen mod Skagen. Far er bare god til det med omveje, så vi kørte over Løkken, hvor vi kikkede lidt.


Vi kørte også forbi Hjørring, fordi mor havde købt nogle glas til mig i babysam i går i Aalborg . Men her til morgen fik vi en udsalgs mail fra Babysam, at der nu var 25% på dem. Så de skulle lige byttes, men til gengæld fik jeg så lidt nyt tøj og en fin bog om bondegården med dyrelyde 🙂
Vi kunne først få vores værelse kl 15, så vi kørte lidt rundt og kikkede.

Her har en Bentley og en AMG fået fint besøg af vores nye bil.

Vi fik et helt nyistandsat værelse på Ruths Hotel. Det var rigtig badehotel agtigt.



Den kasse der er på billedet, er et pudslebord far har købt og fået leveret på Ruths hotel. 

Her er et billede af vores bil inden far tømte den

Her har far samlet pudslebordet, det er rigtig dejligt.

Vi spiste aftensmad på hyttefadets pizzaria.





Vi køre så lige forbi solnedgangs pladsen.





Lagde i iøvrigt mærke til, at jeg har fået 2 tænder



