Uncategorized

Min kursines dåb

Det har været en dejlig dag.

Det startede med at mor og jeg lå og sov inde i mor og fars seng, det var hyggeligt.

Herefter kørte vi til Bredballe kirke ved Vejle. Vi skulle jo til min kursines dåb.

Da vi ankom til kirken var der et helt orkester der spillede musik, det var rigtig hyggeligt.

Her ses onkel Ken sammen med mine fætre Aston og Nolan, der nyder musikken.

Gudstjenesten ville starte herefter, så vi gik ind i den lille stemningsfyldte kirke.

Her sagde jeg goddag til morfar.

Så var tiden kommet til at gudstjenesten ville starte…

Se lige min fine kusine, er hun ikke bare smuk i sin dåbskjole 🙂

Tabitha ser lige så glad ud som dengang mor bar mig til min dåb.

Så kom tiden til at min nye lille kusine skulle døbes, vi var så spændt på hvad hun skulle hedde…

Maggie, sikke et fint navn.

Her ses alle fadderne.

Her et billede af dem alle 🙂

Og selvfølgelig et par billeder af familien.

Efterfølgende kørte vi alle hjem til Maggie.

Der var rigtig fint pyntet op og en masse dejlig mad fra Hotel Hedegaarden.

Se lige min fine plads ved højbordet.

Efter en masse dejlig mad så kom der flotte dessertanretninger, og en rigtig fin dåbskage. Dog måtte jeg desværre ikke få noget af alle de søde sager, men de andre sagde det smagte dejligt.

Sommeren var kommet tilbage, så familien hyggede i haven.

Mens vi andre hyggede os med Formel 1 i stuen 🙂

Kommentarer lukket til Min kursines dåb