Skitur i Buzz julen 2024, dag 1
Så kom dagen. Vi skal på ski i Buzzen.
Vi kørte fra Ringsted kl 415
1. ladestop kl 5.15
Vi holdte en ladepause i Nørre Alslev får at lade til 100%, da vi har god tid til færgen.



Vi er ankommet til Gedser kl 618 med 87% på batteriet





2. ladestop blev hold hos Ionety i Heligengraben.
Vi kom ind med 40%, men vi valgt denne her, da vi helst vil køre efter Ionty



3. Ladestop
Dette blev en “splash/dash” da vi gerne ville til en ionety. Men bilen snød os. Så vi måtte på en Circle K



4. Ladestop
Det rigtige, hvor vi lige skal spise frokost hos burger King.
Vi bruger Ionety og lader her til 100% for at have lidt overhead.






Jubiii der er sne

Se endnu mere sne mor og far

5. Ladestop.
Vi kørte ind med 34-%. Men valgte at køre ind, da der er flere uheld og kø længere fremme. Så skulle vi også have biobreak


6. Ladestop
Vi valgte at lave et ladestop med ca 44 %
Der er mega kø, så ville lige have strøm på bilen, da vi ikke helt ved hvor mange timer køen tager.


7. Ladestop
Dagens sidste ladestop. Fylder bilen op med “billigt” IONITY” strøm inden vi kommer ind i Østrig.
Vi kom ind med 31%, så ikke optimale forhold til opladning.




Se der er sneeee






Jeg blånede lige en lille times tid mens vi sad i kø…



Så kom vi endelig til sidste ladestop


På den sidste ladestation var der en restaurant som så rigtig god ud, den skal vi prøve engang 🙂

Vi landede på hotellet i Salzburg kl 2300
Vi har været på vej siden kl 0415
Så ialt 18 timer og 45 min
Bilen data ser sådan ud



