Besøg hos mormor i Esbjerg
Far havde arbejdsweekend, så imens hyggede mor og jeg med mormor.
Da vi ankom fik jeg en rigtig sød bide rangle, og mormor kastede rundt med den, det var så sjovt.

Næste da fik jeg min fine kjole på som mormor havde syet til mig, den er jeg rigtig glad for.
Far havde arbejdet om natten og havde nu lidt tid, så vi tog alle af sted til kirkegården.

Her ligger mormors mor og far, jeg nåede desværre aldrig at møde dem, men mor siger at de altid var så søde samt elskede at spille spil os lege med hende da hun var barn.


Herefter skulle jeg hjem og have en lur, men inden, legede jeg lidt i sengen med mormor.









Efter endnu en arbejdsaften for far, tog vi et smut forbi Blåvand.
Far har så tit snakket om at ville prøve Frozen Yougurt, så nu var det tid.
Det var nogle lækre toppings man kunne vælge, det smagte godt men det var også dyrt, far blev lidt overrasket da han skulle betale, 75kr!!!


Imens far spiste sin is, kildrede mormor mig i barnevognen, så jeg kom til at grine.

Se på linket her hvis du vil se en video af dette 🙂


