Uncategorized

Første besøg i vuggestuen

Hvor har det bare været en spændene dag…

Var på besøg hos mine nye legekammerater, Basserne, som stuen hed, da vuggestuen ligger på den gamle kasernegrund i Ringsted.

Der var også rekrutter, men det passer fint at være en basse, mor kalder mig nemlig altid skat-bas’ 🙂

Jeg skal først starte rigtig senere, men der er mulighed for at jeg kan komme og kigge samt lære de andre at kende hver mandag i en times tid.

Det var nogle rigtig søde kamerater og voksne der var der. Derudover havde de en masse andet legetøj end det jeg har derhjemme, så det var også ret spændende 🙂

Men så blev jeg godt nok også træt herefter, det var meget nyt på kort tid…

Kommentarer lukket til Første besøg i vuggestuen