Bornholm – mandag 14 april
I dag hyggede mor og jeg mens far fotograferede.

























































Herefter kørte vi rundt på øen og sagde farvel. Vi købte også lidt turist Bornholm ting og lidt alt muligt andet 🙂

















Vi kørte i centeret som har en rulletrappe, den eneste på hele Bornholm. Her købte far og mor en sandwich som de spiste mens vi så færgen kom.







