Bornholm – søndag den 13 april






Jeg så en hule på vejen. Jeg prøvede den lige kort.







Jubii, jeg kan begynde at se vandet nu. Jeg tegnede en masse billeder i sandet – det var sjovt.

























































Jeg løb op af den høje bakke på vej hjem. Her tog jeg lidt billeder med mors telefon. Jeg lokkede også mor med op og så tog hun lidt flere billeder af udsigten.












































Hammershus

































































Havn

Opalsøen












Vandfald

















Jeg ville rigtig gerne se vandfaldet oppefra, men var så træt i benene til at gå udenom.
Herefter kørte vi til Øster Lars rundkirke





















Jeg fandt en trappe så man kunne komme op i taget.














Vi kørte ud og fik pizza hos Pizza Deli.
Mor og far synes det var nogle gode pizzaer. Jeg kan stadig bedst lide vores Ringsted pizza mands – Aspendos, de laver de bedste pizza brød til mig 😕




