Dag 11 i sommerferien
Det er blevet til en tradition at mor og far får omelet og jeg får gennemstegt røræg samt fuldkornskrydderbolle med smør, dejligt 🙂


Der var en sød dame ved morgenmaden som jeg smilte en del til.

Tænderne er stadig ikke kommet helt igennem, de driller 🙁 men så er det godt at jeg har min tandbørste.

Vi kørte forbi solnedgangspladsen, det blæser stadig ret meget, se i baggrunden.

Det var ikke det bedste vejr at gå tur i, så far kørte lidt rundt, så mor og jeg kunne få hvilet (vi har jo desværre ikke sovet så godt, tænderne har drillet i nat)

Far kørte lidt rundt og pludselig holdt bilen helt stille. Det vidste sig at far lige ville se om man kunne se ind i Fårup Sommerland, men landede jo så i køen ved indgangen.

Da vi så endelig kom derfra, kørte far til Blokhus. Det passede mig rigtig godt, for jeg trængte til at få en ren ble på. De offentlige toiletter havde ikke en pusleplads. Men så et det jo godt at far har en stor bil.


Så er jeg klar igen 🙂

Det var godt nok meget varmt, se lige alle de folk på stranden.

Herefter skulle vi have lidt mad, vi kørte forbi far og farfars ynglingsbageri, Hune Bageri, de havde rigtig mange lækre ting. Se lige, de har også tapas 🙂



Mor og far fik frugtbolle, mens jeg skulle have en frugtmos, men ville meget hellere have mors frugtbolle, mums.


Mor og far købte også far og farfars ynglingskage med hjem, en Færøkage.
Herefter gik turen tilbage til Skagen, jeg tog en lur imens.

Da vi landede i Skagen, gik vi en lille tur rundt på haven.


Det var nu også blevet varmt her!
Så vi kørte tilbage til hotellet og af med tøjet, dejligt. Nu skulle jeg lige lege min nye ynglingsleg, fang fødderne.

Herefter vil vi have lidt mad på Brasseriet, så fik sommertøjet på.




Mor og jeg tog en Skagens fisk igen, den var så dejlig nem at dele og imens såiste far Moules et frites.



Mor ikke flere billeder, giv mig nu min fisk og mit brød med smør…

Efter dejlig mad, skulle vi lige slå mave, nogen ville jo nu tænde en cigaret… Her kom jeg så til at tænke på Jørgen Phillip Sørensen, tidligere ejer af Ruths Hotel, han havde altid sin cigar hængende ud af mundvigen.

Så det ville jeg også lige prøve.

Efter maden gik vi i poolen, dejligt at få svømmet lidt 🙂



Hold da op hvor blev jeg træt herefter…men jeg ville i hvert fald ikke sove, så mor og far gik en tur med mig i barnevognen.

Her er vi ved solnedgangspladsen, det er blevet noget bedre vejr end i morges…




Mor og far gik en tur rundt om blokken (Hyttefadet og så tilbage igen)



Jeg ville stadig ikke sove…det er alt for spændende at lege med min parasol 🙂

På hotellet legede vi lidt i dynerne og mor og far fik deres kage fra tidligere, men jeg fik min frugtmos og vand.

Så blev jeg godt nok træt…godnat (kl var nu godt nok kun 19)

Mens mor og jeg sov, listede far ned og så solnedgang








