Dag 31 i sommerferien 2024
Så kom søndagen. Den sidste dag i sommerferien. Øvvv, det har været så dejlig en ferie.
I dag gjorde vi klar til SFO ugen samt kiggede på skoleting, så jeg er klar til næste mandag, hvor jeg starter i 1 klasse. Jeg er spændt men glæder mig også, jeg får 2 nye lærer Anne til dansk og Line til matematik. Anette som jeg havde til matematik i 0 klasse skal stadig være gymnastiklærer for os piger (vi bader ikke sammen med drengene og har derfor 2 lærer til gym 🙂 Desværre skal vi ikke have Pernille mere, hende kommer jeg til at savne rigtig meget, men jeg har hørt at huj nogle gange er vikar for 1 klassen, så det vil jeg glæde mig til 🙂
Mor skulle ud og købe køletaske/poser da min madpakke ikke kan komme i køleskabet mens jeg er i SFO, imens hjalp jeg far med at skifte et bræt ud på loftet, for han havde kommet til at tage et tyndere med hjem og det kan ikke holde nok når vi går rundt på det.
Jeg slappede og og legede også med far og mor i dag. Jeg elsker at lege hvor vi skal på tur. Så jeg lavede en tur madpakke til legen.


Herefter gik jeg i bad og vasket hår, så jeg er rigtig fin til SFO i morgen.
Jeg lavede blindsmagning mellem fars og mit saftevand til aften. Det var sjovt, men alt for nemt, for min saftevand smager bare bedst 😉





