Dag 30 i sommerferien 2024
Så blev det lørdag, sidste weekend i ferien. Far skulle fotografere så mor og jeg skulle have pige hygge dag.
Der var så hyggeligt i går med Berin og Sami så vi havde aftalt at vi skulle lege igen i formiddag. For de skulle have gæster derefter.
Vi legede både hos mig og dem, det var så dejligt.


















De satte hoppeborgen op igen. Den tog under 10sek at puste den op. Det var vildt.





















Herefter skulle vi op og se om der var nogle bukser til mig i den nye pop up butik, men desværre ikke. Men der var en lilla vinterjakke til skolen 🙂
Herefter legede jeg på legepladsen.









Det var blevet varmt og jeg kunne virkelig godt bruge en is. Desværre er is fra McD jo ikke lactosefrie – men mor sagde at jeg godt kunne få en is derfra i dag, for min mange havde en dag i morgen til at få det bedre i 🙂

Mor du har også bestilt legetøj – Taaakkkk mor, det er lige det legetøj jeg ønskede mig, det er noget jeg har set på min IPad med Just Dance. Jubiii




Mor og jeg legede vandkamp i haven 🙂





Det var dejligt vejr men også lidt varmt i solen, så mor spurgte om vi skulle sætte solsejl op som tag på trampolinen og dermed lave en hule. Jubiii, men selvom det ikke blæste, så kunne vi se at det gjorde det når vi satte sejlet op, så vi måtte desværre tag det ned igen. Øvøv mor, men god ide.




Jeg legede med Karla mens mor prøvede at se om hun kunne rede jordbærplanterne ved St tilføje sand i jorden. Det var mærkeligt med det jord vi havde købt – det blev ligeså hård som cement…



Mor og jeg hyggede til aften. Mor fandt en program hvor man så dansebørnene fra Cirkus Summarum. Det var vildt spændende.


Jeg savnede far til aften, så jeg gav Far bamse et ekstra kram inden jeg lagde mig til at sove.



