Dag 29 i sommerferien 2024
Sidste almindelige feriedag. I morgen er det lørdag og dermed sidste weekend inden SFO.
I dag legede Karla og jeg havfrue dag 🙂


Mor lavede blæksprutter (pølser) og tang (pasta med frugtfarve) til frokost til os. Det var sjovt. Desværre blev den lilla farve mere blå når pastaen blev færdige til sidst. Men de var stadige flotte.


Til eftermiddag var vi hos vores anden nabo Berin og hendes lillebror Sami og deres forældre Semiha og Ali, her hyggede og legede vi med deres nye hoppeborg, den var vildt sjov. Det var så dejligt at lege med Berin og Sami igen. Det var længe siden vi havde haft en legeaftale.










Om aften hyggede mor og jeg i min trampolin 🙂



Haren som altid er i nærheden nød også den dejlige sommeraften.



