Dag 7 i sommerferien 2024
Endnu en dag hvor jeg sov længe 🙂 det er dejligt med ferie men også hårdt 🙂
Mor vækkede mig kl 944, fordi vi skulle på “havne rundvisning” på Skagen havn.
Den guidet tur i havnen startede ved statuen Dansk Fisker og Regningsmand og sluttede på kystmuseet. Det var en dejlig tur hvor jeg gang nogle gode nye steder i Skagen jeg ikke kendte før, meeeennn det var også hårdt at gå rundt i 1 time og 45 min på havnen før vi landede på Kystmuseet.





Vi var rundt på hele havnen og kikke. Det var mega spændene.














































